Cuma, Temmuz 14, 2006

Malum Muhalif iz sürmeye devam ediyor: Sizce bu “anonymous” birisi Şahin Tekgündüz olabilir mi?

Hazır Türkçe konularına girmişken kafama takılan bir konuyu gündeme getirip sizden yardım isteyeyim dedim.

A. Selim Tuncer aylar önce AKP’nin “herşey Türkiye için” sloganını eleştiren, daha doğrusu buradaki “herşey”in yanlış yazıldığı, “her şey” biçiminde yazılması gerektiği uyarısını yapan “Eğer ‘her şey Türkiye için’se, lütfen şu ‘herşey’i düzeltelim” başlıklı bir yazı yazmıştı. Tabii koskoca AKP onu mu dinleyecek! Kimsenin umurunda bile olmadı.. Ama benim konum bu değil.


Birçok konuda birbirine ters düşen A. Selim Tuncer ve Şahin Tekgündüz bugünlerde Türkçe’yle ilgili olarak mutabakat içindeler ya, bunun da tam bir mutabakat olduğu konusunda doğrusu kuşku duyuyorum. A. Selim Tuncer’in yukarıda sözünü ettiğim yazısının yorum bölümünde A. Selim Tuncer’le “Birisi” adlı bir “anonymous” arasında uzun bir tartışma var. Vallahi ben bu “anonymous”un Şahin Tekgündüz olduğundan kuşkulandım. Kuşkulandım, ama yazıdan kriminolojik çıkarsamalar yapacak bir birikime sahip değilim.

Bu nedenle size sormak istedim.

2 yorum:

Şahin Tekgündüz dedi ki...

Saygıdeğer Malum Muhalif,

Geçen size sempati duymaya başladığımı yazmıştım. Belli ki, benzer mesajlar alabildiğiniz başkaları yok, bu yüzden olacak ki, kırık plak gibi aynı noktaya takılıp kaldınız. Gündeminizi hep Şahin Tekgündüz'le Selim Tuncer arasındaki tartışmalar, zıtlaşmalar, zaman zaman oluşan görüş birliktelikleri vb dolduruyor...

Kuzum sizin başka işiniz yok mu? Blog ortamında öylesine ilginç konular dönüp dolaşıyor, tartışılıyor, paylaşılıyor, benimseniyor, reddediliyor ki... Sizin gibi bir müzmin muhalif için bulunmaz bir ortam. Bırakın şu Selim Tuncer'le Şahin Tekgündüz'ün yakasını. Zaten kafamda ilginç kuşkular oluşmaya başladı. Kim bu Malum Muhalif? Ben de sizin gibi iz sürmeye başlıyorum, haberiniz olsun.

Neyse, Selim Tuncer'le ocak ayında giriştiğimiz ve birkaç gün süren tartışmayı bana yeniden okuttuğunuz için teşekkür ederim. Gerçekten çok sıkı kapışmışız.

Ne diyorum biliyor musunuz, madem bu münakaşayı biliyorsunuz, satır satır tahrir ettiniz ve madem siz iflah olmaz bir muhalifsiniz, buyurun o münakaşadaki mütalealardan hazzettiğinizi tensip buyurun ve muhalefet marifetinizi icra edin. Biz de sizin muhalefetinizden neşet edecek kıymetli mütalealardan müstefid olalım. Var mısınız? Dilimi bile bozduğunuzun farkındasınızdır...

MALUM MUHALIF dedi ki...

İtiraf ha! Bu Selim Bey'in çok hoşuna gidecek. Yine ona yaradi. Bu arada dilinizi kimin bozduğu da belli.