Salı, Temmuz 04, 2006

Şaşkın Kuş... Adı üstünde, şaşkın kuş işte!

Şaşkın Kuş’un biri cüret edip Malum Muhalif’e sataşmış. Diyesi ki: “Geçenlerde gezinirken gözüme yeni bir blog çarptı. Adamın biri, Selim Tuncer diye birisine muhalefet yapmak için bir blog açmış. Adını da Malum Muhalif koymuş. Ya bu bizim ülkemizde insanlar bir garip. Selim Tuncer denen beyin sayfasına da gidip baktım. Gayet güzel ve düzeyli yazılar var. Bu Malum Muhalif, ülkede muhalefet yapılacak onca şey varken, gitmiş güzel güzel yazılar yazan bu Selim Tuncer'i kendine hedef seçmiş. E gel de şaşırma şimdi..”

Şaşkın Kuş, bir yandan da bloğunun işlevini şöyle tanımlıyor şaşkın şaşkın: “Artık şaşırmamam gerekiyor, biliyorum, alışmış olmalıyım ama olmuyor işte. Şaşırmaya devam ediyorum. İşte Şaşkın Kuş bu şaşkınlıklarımı anlattığım, dumur köşem.”

Peki Kuş, sen şaşırmaya devam et!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Selim bey bravo, bir parmakta 'üç' marifet...

Adınız çıktı ya, artık inmez.

MALUM MUHALIF dedi ki...

Kuş uçsa, kervan göçse, şimşek çaksa, yağmur yağsa Selim Bey’den bileceksiniz.

MALUM MUHALIF dedi ki...

Son zamanlarda herkeste acayip bir kuşkuculuk eğilimi başgösterdi. Kim yeni bir blog açsa Selim Bey’den biliniyor.

Hadi birinden kuşkulandınız kuşkulandınız, bu adam makine mi durmadan blog açıp yazsın!

“Tamam tamam, çekin şu lambayı gözümün önünden, ben öldürdüm.” :)

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice