Çarşamba, Temmuz 26, 2006

“Biz güzellik üretmek için yola çıkmıştık 70’li yıllarda...” diyorlar. Üretebildiniz mi?

A. Selim Tuncer’in fotoğraflarını nerden buluyorsun diye soranlar vardı. İşte kaynaklarımdan birini açıklıyorum. “Biz güzellik üretmek için yola çıkmıştık 70’li yıllarda...” diyen arkadaşı (ilk fotoğrafta, sağda) Süleyman Yüzübenli’nin bloğu... Ben de onlara soruyorum: “Üretebildiniz mi?”

Soruyu başka türlü de sorabilirim: “Ürettiniz de ne oldu?”

selim tuncer
selim tuncer
selim tuncer
selim tuncer
selim tuncer

6 yorum:

Şahin Tekgündüz dedi ki...

Sayın Muhalif,

Sen bu Selim Tuncer'in başına bir çorap örmeye çalışıyorsun ya, haydi hayırlısı... Umarım eşi bilmiyordur bu siteyi...

mimarkemallisesi dedi ki...

çoluk çocuk hepsi biliyor. bilmez olur mu?

mimarkemallisesi dedi ki...

yazılarını buldum bazılarının, örneğin erol kartal' ın yarın dergisinde ödül kazanan yazını buldum. ne olağanüstü güçmüş diye düşündüm o kuşak için. erhan; bir başka önemdi. güzellik üretmek için yola çıkmıştık. aziz güleç' in bir öğrencisi sanal ortamda yazıyorsam aziz güleç öğretmenime borçluyum diye yazmış. yine de iyi gitmişiz.

MALUM MUHALIF dedi ki...

Adamın aile saadetini düşünmesem daha ne fotoğraflar yayımlayacağım, ama ben de vicdan sahibi bir insanım.

Tuğçe Özel dedi ki...

Selim Bey'i nereden bulabilirim acaba? Bu son gözlüklü hali bana Tom Cruise'u hatırlattı. Ahh ahh Top-Gun... :)))

MALUM MUHALIF dedi ki...

Tom Cruise mu? Güldürmeyin adamı! Selim Bey kel, göbekli ve orta boylu bir adamdır be!

Nerden bulunacağına gelince Ortaköy civarlarında ikamet ettiğini sanıyorum. Reina’da bulamazsınız ama!