Pazartesi, Temmuz 10, 2006

Bu adamların aynı ortamda bulunduklarını aklınız alıyor mu?

Söz Şahin Tekgündüz nâm zât-ı muhteremden açılmışken... Allahaşkına, şu yazıyı ve yorumları, daha doğrusu Tekgündüz-Tuncer münazarasını bir okuyun, bu adamların aynı ortamda bulunup nasıl iş yaptıklarına gelin de şaşırmayın!

Bu münazaraların devamı gelecek. Görüyorsunuz ki çalışıyorum, tespit ettikçe...

selim_tuncer
Bu adamların nedense birlikte çekilmiş fotoğraflarını ele geçiremedim. O nedenle böyle bir çalışma yaptım.

1 yorum:

Şahin Tekgündüz dedi ki...

Malum Muhalif, niye adını Malum Münafık koymadın, şaşıyorum. Şu yaptığın münafıklık değil de nedir? Yani araya nifak sokmak... Hani, kol kırılır yen içinde kalır diye bir atasözümüz var ya... Ama nerde sende o feraset... Şu Blogspot muhabbetleri başladığından bu yana kendini öyle bir kaptırdın ki, atasözü matasözü hak getire. Yetmiyormuş gibi bir de hem beni hem de kendini ele güne rezil etmiyor musun, kahroluyorum doğrusu.

Birilerinin Selim Tuncer'le Şahin Tekgündüz'ün taban tabana zıt görüşleri paylaşmalarına karşın aynı çatı altında çalışıyor olmalarını alkışmasına sakın aldanma dostum. Ayrıca taban tabana zıt görüşleri de savunmuyoruz çoğu zaman. Örneğin Halkbank'la ilgili değerlendirmelerinde senin görüşlerini desteklemedim mi? Şimdi senin ve benim arşivi kurcalasak kapışmalarımız kadar olmasa da, kimbilir aynı görüşü paylaştığımız ne kadar yazı çıkar.

Aman dikkatli ol... Yarın birbirimize karşı ortaya atacağımız zıt değil, hafif farklı görüşler bile, ikidir çizmeye çalıştığın tablo çerçevesinde ele alınır ve bizi birbirimize düşürmek için kullanılabilir. Sakın çanak tutmaya kalkışma...

Bir konuda daha seni uyarmak istiyorum. Ben değil ama birileri kalkar da Malum Münafık diye bir site açarsa işte o zaman tam ayvayı yeriz...

Uğraşmayalım birbirimizle değerli kardeşim...